Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Kamýk Daunen s.r.o., se sídlem Kamýk nad Vltavou 179, 262 63 Kamýk nad Vltavou, IČO 25691104, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. vložka 61553, oddíl C vedeném u Městského soudu v Praze, e -mail tbryndac@kamykdaunen.cz, telefonní číslo736 753 561 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.kamykhome.cz.
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde Podmínky ochrany osbních údajů.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
6. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání Zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
a) Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
b) Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a způsobu jeho doručení;
c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme Zboží dodávat.
4. V průběhu tvorby návrhu Objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ Objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
7. V případě, že v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
8. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
9. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
10. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
1. Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
2. Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 2roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
3. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná v den objednání.
b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptetpay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/ V případě platby kartou online je Celková cena splatná do
c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
d) Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží a dostupná v Uživatelském úču.
5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
a) Osobní odběr na Naší provozovně : Kamýk Daunen s.r.o., Kamýk nad Vltavou 179, 26263
B) Doručení prostřednictvím dopravních společností PPL, DPD, WE/DO
2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
3. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
4. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. VI.4. Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
7. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
8. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
9. V případě, že nebudeme schopni Vám Zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení Zboží uvedené v potvrzení Objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. VI.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu Zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu Zboží očekávat;
b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé;
c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;
d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;
f) není zatíženo právy třetích stran.
2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. VII.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením Smlouvy.
4. Je-li vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny;
d) na odstoupení od Smlouvy.
V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a My vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou Zboží a My zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.
5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte následující práva:
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží;
b) na odstranění vady opravou Zboží;
c) na přiměřenou slevu z Ceny.
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete Zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě Zboží nebo při větším počtu vad Zboží.
6. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit Zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu Zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;
b) bylo-li Zboží použito ještě před objevením vady;
c) nebyla-li nemožnost vrácení Zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím,
d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění Zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část Zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části Zboží.
7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
10. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
11. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:
a) Zboží, které je prodávané za nižší Cenu, na vadu, pro kterou byla nižší Cena ujednána;
b) opotřebení Zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;
c) použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo, když jste jej převzali;
d) kdy to vyplývá z povahy Zboží.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení Zboží. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
a) Zboží, jehož Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na Naší vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich Cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na Naší vůli;
c) Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;
d) Zboží, které podléhá rychlé zkáze a Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;
e) Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;
f) dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k porušení původního obalu;
g) dodávka novin, periodik nebo časopisů;
h) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a My jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy.
4. Lhůta k odstoupení dle čl. VIII.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
5. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Nám Zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. VIII.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
7. Odpovídáte Nám škodu v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co Nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
8. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. VI.9. Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
IX. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy kamykhome@kamykdaunen.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.6.2024.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Kamýk Daunen s.r.o., Kamýk nad Vltavou 179, 26263
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Kamýk Daunen s.r.o., Kamýk nad Vltavou 179, 26263
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Kamýk Daunen s.r.o. („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis:
Kompletní znění pravidel soutěže Kamýk Home
- ÚVOD
- Předmětem tohoto dokumentu je úplná a jasná úprava pravidel soutěží, které vytváří společnost Kamýk Home pro značku Kamýk Home na svých profilech na sociálních sítích Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61562964383531, Instagram: https://www.instagram.com/kamykhome/ a TikTok:Tato Pravidla závazně upravují podmínky všech Soutěží, které budou na výše zmíněných profilech zveřejněny. Každá Soutěž se vyhlašuje prostřednictvím soutěžních příspěvků umístěných na Profilech a řídí se ustanovením těchto Pravidel, pokud Soutěžní příspěvky výslovně neupraví jinak; v takovém případě mají ustanovení uvedená v Soutěžním příspěvku přednost před ustanoveními těchto Pravidel. Tato Pravidla mohou být pozměněna pouze formou písemných dodatků k tomuto dokumentu uveřejněných stejně jako tento dokument. Pořadatelem Soutěže je společnost KLIENT Kamýk Daunen s.r.o., IČO:
25691104, se sídlem Kamýk nad Vltavou 179, 262 63 Kamýk nad Vltavou, zapsána u Městského soudu v Praze. - Technickým správcem Soutěže je společnost CZECH PROMOTION POP! s.r.o., se sídlem Thámova 289/13, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 29149517, zapsaná u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 204256 („Technický správce“).
- Předmětem tohoto dokumentu je úplná a jasná úprava pravidel soutěží, které vytváří společnost Kamýk Home pro značku Kamýk Home na svých profilech na sociálních sítích Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61562964383531, Instagram: https://www.instagram.com/kamykhome/ a TikTok:Tato Pravidla závazně upravují podmínky všech Soutěží, které budou na výše zmíněných profilech zveřejněny. Každá Soutěž se vyhlašuje prostřednictvím soutěžních příspěvků umístěných na Profilech a řídí se ustanovením těchto Pravidel, pokud Soutěžní příspěvky výslovně neupraví jinak; v takovém případě mají ustanovení uvedená v Soutěžním příspěvku přednost před ustanoveními těchto Pravidel. Tato Pravidla mohou být pozměněna pouze formou písemných dodatků k tomuto dokumentu uveřejněných stejně jako tento dokument. Pořadatelem Soutěže je společnost KLIENT Kamýk Daunen s.r.o., IČO:
- DOBA KONÁNÍ SOUTĚŽE
- Soutěž bude probíhat od okamžiku zveřejnění Soutěžního příspěvku na některém z Profilů do dne uvedeného v textu Soutěžního příspěvku do 23:59 hodin nebo v jiném termínu, který stanoví příslušný Soutěžní příspěvek („Doba konání Soutěže“).
- ÚČAST V SOUTĚŽI
- Účastníkem Soutěže může být pouze fyzická osoba s doručovací adresou na území České republiky či Slovenska, která splní všechny podmínky uvedené v těchto Pravidlech („Soutěžící“). Soutěžící mladší 18 let se může Soutěže zúčastnit jen se souhlasem svého zákonného zástupce, tento zákonný zástupce je také oprávněn převzít jejím jménem případnou Výhru. Pořadatel může po Soutěžícím mladším 18 let kdykoliv žádat písemné doložení souhlasu jeho zákonného zástupce. Pokud ho Soutěžící nedoloží ani dodatečně, bude ze Soutěže bez náhrady vyloučen bez možnosti získat Výhru.
- Soutěžící musí být uživatelem Facebooku/Instagramu/TikToku (podle toho, na které sociální síti Soutěž probíhá) a mít po celou dobu konání Soutěže aktivní svůj osobní facebookový/instagramový/tiktokový účet, zároveň tento Soutěžící musí splňovat veškerá pravidla použití Facebooku/Instagramu/TikToku. V případě zániku facebookového/instagramového/tiktokového účtu Soutěžícího z jakéhokoli důvodu nebo ukončení jeho aktivity (včetně jeho blokace) může být Soutěžící Pořadatelem vyloučen ze Soutěže na dané sociální síti bez jakékoliv náhrady.
- Každý Soutěžící se smí Soutěže účastnit pouze prostřednictvím jediného facebookového účtu na Facebooku, nebo instagramového účtu na Instagramu, nebo tiktokového účtu na TikToku. V případě, že by se tentýž Soutěžící účastnil Soutěže z více účtů (ať už na jedné sociální síti, nebo na více sociálních sítích), budou všechny jeho odpovědi ze všech účtů ze Soutěže vyřazeny bez jakékoliv náhrady.
- Účast v Soutěži prostřednictvím facebookového/instagramového/tiktokového účtu jiné osoby než Soutěžícího je vyloučena.
- Do Soutěže budou zařazeni a Výherci se mohou stát pouze ti Soutěžící, kteří splní všechny stanovené podmínky Soutěže. Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoli dle svého uvážení posoudit splnění stanovených podmínek Soutěže jednotlivými Soutěžícími a Soutěžící nesplňující podmínky uvedené v těchto Pravidlech nebo Soutěžním příspěvku dle své úvahy ze Soutěže bez náhrady vyloučit.
- Pořadatel je oprávněn s konečnou platností vyloučit bez náhrady Soutěžícího v případě, že bude mít podezření, že Soutěžící dosáhl výsledku v Soutěži podvodným jednáním nebo jiným jednáním, které je v rozporu s platnými právními předpisy nebo dobrými mravy a je způsobilé ovlivnit výsledky Soutěže. Toto rozhodnutí o vyloučení Soutěžícího je konečné, bez možnosti odvolání.
- Ze Soutěže jsou vyloučeni zaměstnanci Pořadatele a Technického správce, jakož i jim osoby blízké dle § 22 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
- Do Soutěže nebude zařazen nebo z ní může být vyloučen Soutěžící, který neuvede všechny požadované náležitosti nebo je uvede nepravdivě, nesprávně či nečitelně nebo který nebude souhlasit s těmito Pravidly či podmínkami uvedenými v Soutěžním příspěvku.
- MECHANIKA SOUTĚŽE
- K zahájení Soutěže dochází okamžikem, kdy Pořadatel zveřejní na Profilu Soutěžní příspěvek se soutěžní otázkou a s výzvou k zapojení se do Soutěže. Soutěžící se do Soutěže zapojí tak, že v Době konání Soutěže splní podmínky uvedené v zadání Soutěžního příspěvku, například vloží komentář s odpovědí na otázku v Soutěžním příspěvku nebo vloží do Soutěže jiný obsah („Soutěžní komentář“) pod Soutěžní příspěvek na Profilu.
- Soutěžící se může do každé jednotlivé Soutěže (ke každému jednotlivému Soutěžnímu příspěvku na Profilu) zapojit nanejvýš jednou.
- Ze všech Soutěžících bude po skončení Doby konání Soutěže náhodně vylosován takový počet Soutěžících, jaký uvádí konkrétní Soutěžní příspěvek, přičemž každý z těchto vylosovaných Soutěžících získá Výhru a stane se výhercem (jednotlivě jako „Výherce“ nebo společně „Výherci“). Soutěžní příspěvek může určit i jinou mechaniku výběru Výherce (např. výběr nejoriginálnějšího Soutěžního komentáře apod.). Losování provede Technický správce, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od skončení Doby konání Soutěže. V Soutěži může Pořadatel rozhodnout o tom, že vylosuje ke každému jednomu Výherci také náhradního výherce pro případ, že by byl Výherce ze Soutěže vyloučen nebo nebylo možné se s ním spojit ohledně předání Výhry.
- Technický správce/Pořadatel je oprávněn požádat Výherce o potvrzení souhlasu s těmito Pravidly formou soukromé zprávy zaslané zpět Technickému správci/Pořadateli do 5 pracovních dní od doručení žádosti, přičemž odmítnutím či nezasláním takového potvrzení souhlasu s těmito Pravidly je Výherce vyřazen ze Soutěže a Výhra mu nebude předána.
- Technický správce/Pořadatel je oprávněn ověřit identitu Soutěžícího při předávání Výhry tak, že vyzve Soutěžícího k podpisu čestného prohlášení o tom, že splňuje podmínky účasti v Soutěži dle těchto Pravidel, případně také Soutěžního příspěvku. Odmítnutím podpisu takového čestného prohlášení je Soutěžící vyřazen ze Soutěže a Výhra mu nebude předána.
- SOUTĚŽNÍ PŘÍSPĚVEK
- Soutěžní příspěvky do Soutěže se mohou objevit pouze na Profilu.
- Při vytvoření nebo přidání Soutěžního komentáře do Soutěže Soutěžící nesmí porušovat právní předpisy, jednat v rozporu s dobrými mravy a vystavovat sebe, svůj majetek či třetí osoby a jejich majetek jakémukoliv nebezpečí újmy.
- Pořadatel nenese odpovědnost za žádný obsah, který Soutěžící přidá do Soutěže např. v podobě Soutěžního komentáře. Soutěžící je odpovědný za to, že jakýkoliv jím přidaný obsah do Soutěže (zejména v Soutěžním komentáři) neporuší žádná práva třetích osob (například práva duševního vlastnictví či osobnostní práva), obecně závazné předpisy ČR, dobré mravy nebo pravidla sítě Facebook/Instagram/TikTok (podle toho, na které sociální síti Soutěž probíhá). V případě porušení je Soutěžící povinen nahradit Pořadateli jakoukoliv újmu, která by mu vznikla, pokud na Pořadateli bude třetí osoba uplatňovat své nároky.
- Soutěžící zveřejněním obsahu v Soutěžním komentáři pod Soutěžním příspěvkem prohlašuje, že je autorem obsahu nebo že je osobou oprávněnou k výkonu práv k tomuto obsahu pro účely nahrání obsahu do Soutěžního komentáře. Soutěžící zveřejněním obsahu také prohlašuje, že má potřebné souhlasy osob zachycených v obsahu ke zveřejnění v Soutěžním komentáři. Pokud k tomu bude Soutěžící vyzván, musí doložit písemný souhlas zachycených osob v obsahu ve formě požadované Pořadatelem. Soutěžící zveřejněním obsahu v Soutěžním komentáři výslovně uděluje Pořadateli oprávnění obsah užít, a to bezplatně, bez územního omezení a ke všem známým způsobům užití díla, zejména k užití obsahu v interních, reklamních a propagačních materiálech Pořadatele (vč. sociálních sítí), a to na dobu 3 let od takového zveřejnění („Licence“). Soutěžící dále souhlasí s tím, že Pořadatel může oprávnění tvořící součást Licence zcela nebo zčásti poskytnout třetí osobě nebo Licenci jakékoliv třetí osobě postoupit. Pořadatel není povinen udělenou Licenci využít. Soutěžící dále výslovně uděluje svolení s tím, že Pořadatel je oprávněn obsah Soutěžního komentáře upravovat či jinak do něj zasahovat, používat k vytvoření dalších děl, zařadit do jiného díla, to vše platí i pro název či označení obsahu.
- Soutěžní komentáře či jiný obsah Soutěžícího v Soutěži:
- nesmí být hanlivý, obscénní, nezákonný, škodlivý, urážlivý nebo nevhodný;
- nesmí být obtěžující, zneužívající a nesmí vyhrožovat nebo jinak degradovat nebo zastrašovat jednotlivce nebo skupinu jednotlivců na základě náboženství, pohlaví, sexuální orientace, rasy, etnicity, národnosti, věku nebo zdravotního postižení;
- nesmí obsahovat viry ani jiné škodlivé programy;
- nesmí propagovat nebo inzerovat vlastní zboží a služby Soutěžícího nebo třetí strany, nebo (pokud není v těchto Pravidlech nebo v Soutěžním příspěvku uvedeno jinak) uvádět jakoukoliv značku, ochrannou známku nebo loga třetích stran včetně oděvů jiné než ty, které patří Pořadateli.
- VÝHRA V SOUTĚŽI
- Výhra v Soutěži je uvedena v zadání Soutěžního příspěvku („Výhra“).
- Každý Soutěžící může získat pouze jednu Výhru.
- Výherci budou Technickým správcem kontaktováni prostřednictvím facebookové nebo instagramové nebo tiktokové zprávy dle toho, na jaké sociální síti Soutěž probíhala („Výzva“), a to nejpozději do 5 pracovních dnů od vylosování Výherců, případně bude přidána odpověď pod Soutěžní příspěvek s informací a označením, že Výherce vyhrál a jaký je následující postup.
- Soutěžící, kteří nevyhráli, nebudou nijak vyrozuměni.
- Výherce je povinen nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení Výzvy potvrdit svůj zájem o Výhru prostřednictvím facebookové/instagramové/tiktokové zprávy ze svého osobního facebookového/instagramového/tiktokového účtu (dle toho, na které sociální síti Soutěž probíhala) a postupovat dle pokynů Technického správce – zejména mu poskytnout součinnost k předání Výhry (např. uvést správnou doručovací adresu). V případě, že Výherce do 5 pracovních dnů od doručení Výzvy nepotvrdí svůj zájem o Výhru a pokud Pořadatel či Technický správce zjistí nebo má závažné důvody se domnívat, že Výherce není způsobilý, že je Soutěžní komentář Výherce neplatný, nepravdivý nebo podvodný, nebo pokud Výherce jinak nedodrží tato Pravidla či podmínky uvedené v Soutěžním příspěvku, může ho vyloučit ze Soutěže a Výhra v takovém případě propadne Pořadateli nebo bude předána náhradnímu výherci podobným postupem.
- Výhry budou Výhercům na náklady Pořadatele zaslány na adresu, kterou Výherci uvedli v odpovědi na Výzvu, nebo předány Výhercům osobně, a to dle pokynů Pořadatele, nejpozději do 30 pracovních dnů od potvrzení zájmu o Výhru, resp. předání doručovací adresy k zaslání Výhry. V případě, že si Výherce Výhru i přes rozumně vynaložené úsilí Technického správce/Pořadatele nepřevezme, Výhra propadne Pořadateli nebo bude předána náhradnímu výherci podobným postupem.
- Pořadatel v případě, že bude Výhra zaslána Výherci prostřednictvím poštovních služeb, nenese odpovědnost za to, pokud se k Výherci některá Výhra nedostane, nebo pokud ji Výherce nemůže převzít z důvodů, které jsou mimo kontrolu Pořadatele, pokud je některá Výhra poškozena či ztracena během přepravy, nebo pokud Pořadatel Výherce nemůže kontaktovat, a to zejména z důvodu, že Soutěžící poskytne nepřesné nebo neúplné informace.
- V případě, že se ukáže, že Výherce nemá z jakéhokoli důvodu získat Výhru podle těchto Pravidel či Soutěžního příspěvku, nebo pokud Výherce Výhru odmítne či ve výše zmíněné lhůtě nepotvrdí svůj zájem o Výhru, případně neposkytne součinnost k předání Výhry, Technický správce předá Výhru náhradnímu výherci, vylosuje náhradního výherce, případně je na rozhodnutí Technického správce/Pořadatele, jak s touto Výhrou naloží.
- V případě, že je dle účinných právních předpisů Výherce či Pořadatel povinen Výhru zdanit, zavazuje se tuto svou povinnost splnit a řádně odvést tuto daň.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Soutěžící svou účastí v Soutěži berou na vědomí (popř. Zákonný zástupce Soutěžícího mladšího 18 let), že Pořadatel je, jakožto správce osobních údajů, oprávněn zpracovávat jejich osobní údaje v rozsahu údajů požadovaných Pořadatelem v souladu s těmito Pravidly nebo Soutěžním příspěvkem (tedy v rozsahu jména, příjmení, facebookového/instagramového/tiktokového účtu, doručovací adresy a případně dalších osobních údajů požadovaných Technickým správcem/Pořadatelem pro účely vypořádání Výhry), a to pro účely účasti v Soutěži a jejího vyhodnocení, a to na dobu 3 let, neukládá-li zákon delší povinnou dobu archivace. Pro případ, že se Soutěžící stane Výhercem, bere na vědomí, že je Pořadatel dále oprávněn zpracovávat jeho doručovací údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa) pro účely předání Výhry, a to po dobu 3 let od konce Doby konání Soutěže, neukládá-li zákon delší povinnou dobu archivace. Právním titulem zpracování je plnění závazku Pořadatele v souvislosti s pořádáním Soutěže a dále oprávněný zájem Pořadatele. Účelem zpracování je realizace Soutěže, výběr Výherců a distribuce Výher.
- Zpracování osobních údajů je prováděno Pořadatelem (společností Kamýk Daunen s.r.o.) jakožto správcem a dále Technickým správcem jakožto zpracovatelem (společností CZECH PROMOTION POP! s.r.o.).
- Jako subjekt údajů má Soutěžící níže uvedená práva, která pro něj vyplývají z právních předpisů, a která může kdykoliv uplatnit. Jedná se o právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů a doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, nebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů, (v) na přenositelnost údajů a (vi) právo vznést námitku, po níž zpracování osobních údajů Soutěžícího bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami Soutěžícího, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) právo odvolat udělený souhlas, pokud byl takový souhlas udělen. Zároveň má Soutěžící možnost obrátit se se stížností na dozorový úřad, kterým je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů (uoou.cz) nebo na soud.
- Soutěžící výslovně bere na vědomí, že pokud se stane Výhercem, je Pořadatel na základě svého oprávněného zájmu oprávněn bezplatně užít jeho jméno a příjmení, popř. jeho přezdívku na Facebooku, Instagramu, TikToku v médiích (včetně internetu), na sociálních sítích a v propagačních a reklamních materiálech Pořadatele v souvislosti s danou Soutěží a jím poskytovanými službami, a to po dobu 2 let od ukončení dané Soutěže. Pořadatel se zavazuje užívat tyto údaje tak, aby nesnižoval důstojnost a vážnost Soutěžícího.
- SPOLEČNÁ USTANOVENÍ
- Tato Pravidla budou po celou Dobu konání Soutěže dostupná na https://www.kamykhome.cz/.
- Účastí v Soutěži vyjadřuje Soutěžící svůj souhlas s těmito Pravidly a zavazuje se je plně dodržovat. Práva a povinnosti vznikající v souvislosti se Soutěží, která nejsou upravena v těchto Pravidlech, se řídí právními předpisy České republiky.
- Výsledky Soutěže jsou konečné, bez možnosti odvolání. V případě pochybností o dodržení Pravidel leží povinnost prokázat rozhodné skutečnosti na Soutěžícím.
- Pořadatel neodpovídá za žádné technické problémy při přenosu dat prostřednictvím sítě internet nebo jinými elektronickými prostředky.
- Pořadatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit nebo upravit Pravidla Soutěže či Soutěž zkrátit, prodloužit či úplně zrušit bez stanovení náhrady, a to bez jakýchkoliv nároků Soutěžících vůči Pořadateli. Každá taková změna Pravidel či zadání dané Soutěže bude provedena formou písemných číslovaných dodatků účinných okamžikem zveřejnění na webové stránce; případné zrušení Soutěže bude taktéž Soutěžícím oznámeno. Změny či zrušení bude Pořadatel provádět pouze z mimořádných důvodů, zejména v reakci na okolnosti mimo přiměřenou kontrolu Pořadatele, včetně technických či právních důvodů, a za podmínky, že Pořadatel bude vždy usilovat o minimalizaci dopadu na Soutěžící.
- Vyplacení peněžitého plnění namísto Výher není možné a Soutěžící není oprávněn se domáhat výměny Výhry. Pořadatel rovněž neodpovídá za jakoukoli škodu, kterou Soutěžící případně utrpí v souvislosti se svou účastí v Soutěži nebo s užitím získané Výhry. Pořadatel má právo nahradit Výhru obdobnou výhrou. Výhry v Soutěži není možné vymáhat právní cestou, na Výhru není právní nárok.
- Tato Soutěž není žádným způsobem sponzorována, podporována, vyhodnocována ani spravována provozovatelem sociální sítě Facebook, Instagram, TikTok a nijak s ním nesouvisí. Provozovatelům těchto sítí nevznikají ve spojení se Soutěží žádné závazky ani povinnosti vůči Soutěžícím. Soutěžící je srozuměn s tím, že poskytuje své informace Pořadateli, a nikoliv provozovatelům těchto sítí.
- Tato Pravidla jsou platná a účinná od 1. 11. 2024.